skip to main
|
skip to sidebar
Tanitan blogi
keskiviikko 26. elokuuta 2009
Kesä on ohi
Kesä on päättynyt. Kesällä sain puutarhaenkelin valmiiksi ja se roikkuu ikkunaverhossa. Kesällä virkkasin ja nyt on menossa vaaleanpunainen neulepusero.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
Lukijat
Blogiarkisto
►
2010
(1)
►
kesäkuuta
(1)
▼
2009
(11)
▼
elokuuta
(1)
Kesä on ohi
►
heinäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(2)
►
huhtikuuta
(1)
►
helmikuuta
(3)
►
tammikuuta
(3)
Tietoja minusta
Tanita
Tarkastele profiilia