keskiviikko 26. elokuuta 2009

Kesä on ohi

Kesä on päättynyt. Kesällä sain puutarhaenkelin valmiiksi ja se roikkuu ikkunaverhossa. Kesällä virkkasin ja nyt on menossa vaaleanpunainen neulepusero.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti