Talviloma oli ja meni.
Sain aikaan aika paljon puutarhaenkelini suhteen, mutta vielä se on kesken.
Sain ommeltua vartalon, housut ja nutun. Nyt hän istuu jo osittain puettuna kirjahyllyssä.
Vielä puuttuu, hame, essu, toffelit ja mansikka.
Nuo toffelit ovat vielä vähän kysymysmerkki, miten ne ommellaan, mutta eiköhän niihin joku ohje ja ratkaisu jostain löydy.
lauantai 28. helmikuuta 2009
tiistai 24. helmikuuta 2009
puutarhaenkeli
On talviloma. Sain tehtyä puutarhaenkelin vartalon. Se oli helppo ja kiva tehdä. Katselin kirjasta vinkkejä. Sitten tein vartalolle hiukset, joihin en ole tyytyväin. Tökin nukkeen rautalankaa ja kiepsuttelin mustan rautalangan ympärille valkoista hiusta. Tuli tosi ruma. Mietin, että olisi ollut parempi tehdä hiukset vanhan ajan mollamaijan hiustekniikalle, eli ihan ommella ne hiukset päähän.
Nyt seuraava projekti olisi tehdä vaatteita. Nukke istuu alastomana kirjahyllyssä ja odottaa.....
Nyt seuraava projekti olisi tehdä vaatteita. Nukke istuu alastomana kirjahyllyssä ja odottaa.....
perjantai 6. helmikuuta 2009
puutarhaenkeli
Sain vihdoin viikko sitten ostettua ensimmäisen Tilda-hahmon, puutarhaenkelin.
Hitaasti, mutta varmasti olen aloittanut tekemään vartaloa.
Hitaasti, mutta varmasti olen aloittanut tekemään vartaloa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)