lauantai 12. kesäkuuta 2010
Kesäkuu 2010
Jaahas, ei ole tullut kirjoiteltua, eikä tehtyä mitään Tildaa. Saan kohta Jugend-aiheisen pöytäliinani tehtyä ja voisi tehdä jouluksi Tilda-aiheisia pipariukkoja. Ei kun tässä ruskeaa kangasta jossain välissä hankkimaan.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)