skip to main
|
skip to sidebar
Tanitan blogi
lauantai 12. kesäkuuta 2010
Kesäkuu 2010
Jaahas, ei ole tullut kirjoiteltua, eikä tehtyä mitään Tildaa. Saan kohta Jugend-aiheisen pöytäliinani tehtyä ja voisi tehdä jouluksi Tilda-aiheisia pipariukkoja. Ei kun tässä ruskeaa kangasta jossain välissä hankkimaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Lukijat
Blogiarkisto
▼
2010
(1)
▼
kesäkuuta
(1)
Kesäkuu 2010
►
2009
(11)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(2)
►
huhtikuuta
(1)
►
helmikuuta
(3)
►
tammikuuta
(3)
Tietoja minusta
Tanita
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti