Talviloma oli ja meni.
Sain aikaan aika paljon puutarhaenkelini suhteen, mutta vielä se on kesken.
Sain ommeltua vartalon, housut ja nutun. Nyt hän istuu jo osittain puettuna kirjahyllyssä.
Vielä puuttuu, hame, essu, toffelit ja mansikka.
Nuo toffelit ovat vielä vähän kysymysmerkki, miten ne ommellaan, mutta eiköhän niihin joku ohje ja ratkaisu jostain löydy.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti