On talviloma. Sain tehtyä puutarhaenkelin vartalon. Se oli helppo ja kiva tehdä. Katselin kirjasta vinkkejä. Sitten tein vartalolle hiukset, joihin en ole tyytyväin. Tökin nukkeen rautalankaa ja kiepsuttelin mustan rautalangan ympärille valkoista hiusta. Tuli tosi ruma. Mietin, että olisi ollut parempi tehdä hiukset vanhan ajan mollamaijan hiustekniikalle, eli ihan ommella ne hiukset päähän.
Nyt seuraava projekti olisi tehdä vaatteita. Nukke istuu alastomana kirjahyllyssä ja odottaa.....
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti